Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
X
www.bip.gov.pl
|
Wersja mobilna
|
Mapa serwisu
|
Kontakt z redakcją
|
BIP - Gmina Kostomłoty
strona główna
redakcja
rejestr zmian
statystyka
pomoc
Urząd Gminy
Kontakt telefoniczny, e-mail
Informacje, obwieszczenia, ogłoszenia
Decyzje środowiskowe
Sesje Rady Gminy Kostomłoty
Referaty i zadania UG Kostomłoty
Nieodpłatna Pomoc Prawna
Program wymiany pieców
Powszechny spis ludności
W N I O S E K o udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
Konsultacje społeczne
Konsultacje społeczne Statutów Sołectw
III etapu konsultacji społecznych Planu Zrównoważonej Mobilności dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Wrocławia
Konsultacje Społeczne Strategii Rozwoju Gminy Kostomłoty na lata 2022-2030
IIT SW - INNY INSTRUMENT TERYTORIALNY
KONSULTACJE SPOŁECZNE PROGRAM OCHRONY ŚRODOWISKA PRZED HAŁASEM - DOLNY ŚLĄSK
Organy
Rada
Komisje 2024-2029
Wójt
Jednostki organizacyjne
Prawo lokalne
STRATEGIA ROZWOJU GMINY KOSTOMŁOTY NA LATA 2022-2030
Raport o Stanie Gminy
Statuty
Mienie
Pozostałe
Strategia rozwoju gminy 2016-2022
Strategia rozwoju gminy 2007-2015
Plany odnowy miejscowości
Regulamin organizacyjny UG
Plan gospodarki odpadami
Program ochrony środowiska
Diagnoza Lokalnych Zagrożeń Społecznych 2018
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Kostomłoty
IIT SW KONSULTACJE/USPOŁECZNIENIE
Gospodarka odpadami
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH W URZĘDZIE GMINY KOSTOMŁOTY
Podatki i opłaty
»
Uchwały Rady
»
Zarządzenia Wójta
»
Budżet
»
Sprawozdania finansowe
Gmina Kostomłoty
Urząd Gminy Kostomłoty
Jednostki organizacyjne Gminy Kostomłoty
Zamówienia publiczne
»
Archiwum przetargi
»
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Plan postępowań publicznych
Organizacje pozarządowe
»
Wolne stanowisko pracy
Ogłoszenie o naborze
Wyniki pierwszego etapu naboru
Informacja o wynikach naboru
Opinie RIO/KONTROLE
OPINIE REGIONALNEJ IZBY OBRACHUNKOWEJ
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2016
KONTROLE
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2017
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2018
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2019
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2020
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2021
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2022
Kontrola zezwoleń na sprzedaż alkoholu
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2023
OPINIE RIO WYDANE W ROKU 2024
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostomłoty
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostomłoty
Plany miejscowe
PLANY MIEJSCOWE
OGŁOSZENIA O PRZYSTĄPIENIU DO SPORZĄDZENIA MPZP
Dziennik Ustaw
Link do strony
Monitor Polski
Link do strony
Dziennik Urzędowy WD
Link do strony
Ewidencja działalności gospodarczej
Dokumenty
Nowe proaktywne usługi dla przedsiębiorców
Akty prawa miejscowego
Akty prawa miejscowego 2010
KADENCJA 2010-2014
KADENCJA 2014-2018
ROK 2021
Rejestr działalności regulowanej - odbiór odpadów
Rejestr działalności regulowanej- odpady komunalne
Wykaz przedsiębiorstw posiadających zezwolania na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
Działalność lobbingowa
Działalność lobbingowa
Petycje
Petycja w sprawie wdrożenia Systemu Zarządzania i Monitorowania Energii
Petycje
Opieka nad dziećmi do lat 3
Żłobki i kluby dziecięce
Procedura rejestracyjna
Aktualny rejestr żłobków i klubów dziecięcych
WESOŁE SKRZATY - ŻŁOBEK W KOSTOMŁOTACH
NABÓR DO ŻŁOBKA
Dostępność
Deklaracja dostępności
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności Urzędu Gminy Kostomłoty osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2024
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Informacja o zakresie działalności Urzędu - tekst łatwy do czytania ETR
Informacja o zakresie działalności Urzędu w tekście odczytywalnym maszynowo
Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności
RADA SENIORÓW
Nabór kandydatów do Rady Seniorów kadencja 2024-2027
Nabór kandydatów do Rady Seniorów
Wójt Gminy Kostomłoty ogłasza dodatkowy nabór kandydatów do Rady Seniorów Gminy Kostomłoty.
Skład Rady Seniorów Gminy Kostomłoty
Dodatkowy nabór kandydatów kadencja 2024-2027
Ochrona danych osobowych
Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Kostomłoty
Dziedzinowe klauzule informacyjne na temat przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Kostomłoty
Ogólna klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy.
Klauzula informacyjna Social Media
Cyberbezpieczeństwo
Krajowy System Cyberbezpieczeństwa
Efektywność energetyczna Gminy
INFORMACJA O STOSOWANYCH ŚRODKACH POPRAWY EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ PRZEZ GMINĘ KOSTOMŁOTY
Standardy Ochrony Małoletnich
Standardy Ochrony Małoletnich
Rejestr Instytucji Kultury
Rejestr Instytucji Kultury
Strona główna
»
PRZETARGI PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
»
Remont nawierzchni dróg Gminnych
PRZETARGI PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
Remont nawierzchni dróg Gminnych
Ogłoszenie nr 539724-N-2020 z dnia 2020-05-13 r.
Urząd Gminy Kostomłoty
:
„Remont nawierzchni dróg Gminnych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Kostomłoty
, krajowy numer identyfikacyjny
53385400000000
, ul.
ul. Ślężna
2
,
55-311
Kostomłoty
, woj.
dolnośląskie
, państwo
Polska
, tel.
713 170 283
, e-mail
gmina@kostomloty.pl
, faks
071 3170283 w.28
.
Adres strony internetowej (URL):
www.kostomloty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy)
:
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont nawierzchni dróg Gminnych”
Numer referencyjny:
PIWZ. 271.12.2020 PW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1 REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ PIERSNO Całkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi :- odcinek = 116,00 m , Klasa drogi – droga Publiczna Kategoria ruchu KR 1 Szerokość jezdni - bez zmian Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym. Zjazdy – do remontu w technologii z betonu asfaltowego Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii betonu asfaltowego ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do zabudowań mieszkalnych i gospodarczych. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami Oznakowanie poziome i pionowe nie wysteruje . ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni oraz uzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległe zostaną wykonane z betonu asfaltowego . Jezdnia :Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cm Remont pobocza - zakres prac do wykonania : Uzupełnienie pobocza kruszywem 0-31,5 mm Zamontowanie barier energochłonnych o masie 24kg/m Remont zjazdów - zakres prac do wykonania : Zjazdy zostaną wykonane z betonu asfaltowego gr. 4cm z wykonaniem podbudowy gr. 15 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Część 2 : REMONTNAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ WNORÓW-CHMIELÓW Całkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi : - odcinek = 1922,00 m , Klasa drogi – droga publiczna , Kategoria ruchu KR 1 Szerokość jezdni - bez zmian , Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym. Zjazdy – do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącego i nowego w istniejących granicach. Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącego i nowego w istniejących granicach ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do pół uprawnych oraz zlokalizowanego w km 1+300 cmentarza. Droga ta jest też elementem łączącym dwie wsie. Szerokość pasa drogowego - działki drogowej wynosi 12 -10 m . Na powierzchni działki drogowej znajduje się pobocze wzmocnione materiałem mineralnym . Pobocze miejscami przerośnięte darnią Szerokość pobocza zmienna nie mniejsza niż 50 cm. W konstrukcji nawierzchni widać liczne miejsca jaj naprawy - szczególnie przy krawędzi jezdni i w miejscu gdzie pobocze jest przerośnięte . W miejscach przerośniętego pobocza gruntowego - jezdnia wykazuje liczne zapadnięcia i uszkodzenia nawierzchni do warstw podbudowy. Istniejące pobocze wzmocnione - zadarnione. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami w technologii jej odcinkowej wymiany oraz wzmocnienia metodą natrysku powierzchniowego – typu „pucher” z powierzchniowym wzmocnieniem asfaltem z uzupełnieniem kruszywem. Oznakowanie poziome nie wysteruje .Oznakowanie pionowe ogranicza się głównie do tablic z nazwami administracyjnymi. ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni oraz uzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległe zostaną uzupełnione mieszanką kamienną . Jezdnia Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cm Remont pobocza - zakres prac do wykonania : Uzupełnienie pobocza o gr. średnio 4cm. Remont zjazdów - zakres prac do wykonania : Zjazdy w pozostaną w stanie istniejącym z uzupełnieniem kruszywem 0-31,5 mm
II.5) Główny kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
2020-08-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody na osobie i na mieniu wyrządzone przy realizacji niniejszej umowy osobom trzecim z tytułu czynów niedozwolonych, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 % wynagrodzenia brutto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część 1 a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie nawierzchni drogi o wartości min 40 tyś zł. Część 2 a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na na remoncie nawierzchni drogi o wartości min 350 tyś zł. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby: Kierownik Budowy – doświadczenie zawodowe(*1) co najmniej 5 lat, uprawnienia budowlane(*2) do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obowiązujących przepisów; kierowanie jako kierownik budowy co najmniej jedną budową;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ; 2) zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ 3) wyceniony kosztorys ofertowy zgodnie z dołączonym do dokumentacji przetargowej przedmiarem robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc ). Część 2 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
CENA
60,00
GWARANCJA
40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na warunkach opisanych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-29
, godzina:
10:00
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
1
Nazwa:
Remont nawierzchni drogi gminnej Piersno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1 REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ PIERSNO Całkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi :- odcinek = 116,00 m , Klasa drogi – droga Publiczna Kategoria ruchu KR 1 Szerokość jezdni - bez zmian Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym. Zjazdy – do remontu w technologii z betonu asfaltowego Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii betonu asfaltowego ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do zabudowań mieszkalnych i gospodarczych. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami Oznakowanie poziome i pionowe nie wysteruje . ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni oraz uzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległe zostaną wykonane z betonu asfaltowego . Jezdnia :Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cm Remont pobocza - zakres prac do wykonania : Uzupełnienie pobocza kruszywem 0-31,5 mm Zamontowanie barier energochłonnych o masie 24kg/m Remont zjazdów - zakres prac do wykonania : Zjazdy zostaną wykonane z betonu asfaltowego gr. 4cm z wykonaniem podbudowy gr. 15 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
45233000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
gwarancja
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
2
Nazwa:
Remont nawierzchni drogi gminnej Wnorów Chmielów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
REMONTNAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ WNORÓW-CHMIELÓW Całkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi : - odcinek = 1922,00 m , Klasa drogi – droga publiczna , Kategoria ruchu KR 1 Szerokość jezdni - bez zmian , Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym. Zjazdy – do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącego i nowego w istniejących granicach. Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącego i nowego w istniejących granicach ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do pół uprawnych oraz zlokalizowanego w km 1+300 cmentarza. Droga ta jest też elementem łączącym dwie wsie. Szerokość pasa drogowego - działki drogowej wynosi 12 -10 m . Na powierzchni działki drogowej znajduje się pobocze wzmocnione materiałem mineralnym . Pobocze miejscami przerośnięte darnią Szerokość pobocza zmienna nie mniejsza niż 50 cm. W konstrukcji nawierzchni widać liczne miejsca jaj naprawy - szczególnie przy krawędzi jezdni i w miejscu gdzie pobocze jest przerośnięte . W miejscach przerośniętego pobocza gruntowego - jezdnia wykazuje liczne zapadnięcia i uszkodzenia nawierzchni do warstw podbudowy. Istniejące pobocze wzmocnione - zadarnione. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami w technologii jej odcinkowej wymiany oraz wzmocnienia metodą natrysku powierzchniowego – typu „pucher” z powierzchniowym wzmocnieniem asfaltem z uzupełnieniem kruszywem. Oznakowanie poziome nie wysteruje .Oznakowanie pionowe ogranicza się głównie do tablic z nazwami administracyjnymi. ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni oraz uzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległe zostaną uzupełnione mieszanką kamienną . Jezdnia Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cm Remont pobocza - zakres prac do wykonania : Uzupełnienie pobocza o gr. średnio 4cm. Remont zjazdów - zakres prac do wykonania : Zjazdy w pozostaną w stanie istniejącym z uzupełnieniem kruszywem 0-31,5 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
45233000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
gwarancja
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Rada Gminy
Głosowanie imienne
Transmisje Sesji Rady Gminy Kostomłoty
Interpelacje i zapytania radnych
Sesje informacja
Protokoły z sesji Rady Gminy
»
Oświadczenia majątkowe
DRUK OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWEGO RADNY
DRUK OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWEGO WÓJT, KIEROWNIK
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE 2018
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE - PIERWSZE W KADENCJI 2018 - 2023
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Oświadczenia majątkowe za rok 2019
Oświadczenia majątkowe za rok 2020
Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych
Oświadczenia majątkowe za rok 2021
Oświadczenia majątkowe za rok 2022
SIP - SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ
SIP Gmina Kostomłoty
Wybory
Wybory Samorządowe 2024
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2019
Wybory Informacje
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2023
Wybory Ławników
Wybory Parlament Europejski
Wybory uzupełniające do Rady Gminy Kostomłoty
Wybory do Izb Rolniczych
Wybory do Izb Rolniczych