Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
BIP - Gmina Kostomłoty
Bip - Strona główna

Urząd Gminy

Konsultacje społeczne

Organy

Prawo lokalne

Podatki i opłaty »

Uchwały Rady »

Zarządzenia Wójta »

Budżet »

Sprawozdania finansowe

Zamówienia publiczne »

Archiwum przetargi »

Plan postępowań o udzielenie zamówień

Organizacje pozarządowe »

Wolne stanowisko pracy

Opinie RIO/KONTROLE

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostomłoty

Plany miejscowe

Dziennik Ustaw

Monitor Polski

Dziennik Urzędowy WD

Ewidencja działalności gospodarczej

Akty prawa miejscowego

Rejestr działalności regulowanej - odbiór odpadów

Działalność lobbingowa

Petycje

Opieka nad dziećmi do lat 3

Dostępność

Koordynator ds. dostępności

RADA SENIORÓW

Ochrona danych osobowych

Cyberbezpieczeństwo

Efektywność energetyczna Gminy

Standardy Ochrony Małoletnich

Rejestr Instytucji Kultury

walidacja css walidacja html
Strona główna » Uchwały Rady Gminy 2008 rok » UCHWAŁA NR XXVI/118/08

Uchwały Rady Gminy 2008 rok: UCHWAŁA NR XXVI/118/08

UCHWAŁA NR XXVI/118/08
Rady Gminy Kostomłoty
z dnia 30 września 2008 r.

w sprawie realizacji kompleksowego remontu systemu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kostomłoty.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. e ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.  – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), Rada Gminy Kostomłoty uchwala co następuje:

§ 1

Wyraża się zgodę na zaciągnięcie zobowiązania w kwocie 747 105 zł (słownie: siedemset czterdzieści siedem tysięcy sto pięć złotych) celem przeprowadzenia kompleksowego remontu systemu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kostomłoty, zgodnie z aneksem nr 5 do umowy nr 2/UG/96, czego skutkiem będzie zapewnienie ciągłości należytego oświetlenia ulic i dróg przy obniżonej energochłonności systemu oświetlenia, zmniejszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, zaoszczędzenie środków finansowych w budżecie gminy oraz unowocześnienia oświetlenia, poprawa jego standardu i jakości.

§ 2

1.Przewidywany koszt całego zadania, o którym mowa w § 1 uchwały, wynosi
747 105 zł (słownie: siedemset czterdzieści siedem tysięcy sto pięć złotych) brutto.
2.Spłatę zobowiązań z tytułu wykonywanego zadania zakłada się począwszy od pierwszego kwartału 2009 r. przez okres 5 lat z dochodów własnych gminy stanowiących budżety na lata 2009 - 2013 na cele oświetleniowe.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Przewodnicząca Rady Gminy
Janina Gawlik