Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Kostomłoty, Sobkowice i Ramułtowice SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostomłoty 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Ślężna 2 1.5.2.) Miejscowość: Kostomłoty 1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311 1.5.4.) Województwo: dolnośląskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski 1.5.7.) Numer telefonu: 71-396-72-50 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kostomloty.pl 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Kostomłoty, Sobkowice i Ramułtowice 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd4d4f93-92af-11eb-86b1-a64936a8669f 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026386/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01 09:25 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003218/02/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.10 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ramułtowice 1.1.14 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kostomłoty na ulicy Sportowej 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.bip.kostomloty.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Mini Portalu. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Mini Portalu.Instrukcja została zamieszona na https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ.271.6.2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 3 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje: Roboty przygotowawcze:-odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych,Roboty ziemne:-wykopy,-umocnienie poboczy gruntowych prawa i lewa strona drogi mieszanką mineralno-kamienną.Podbudowy:-korytowanie, profilowanie, zagęszczenie podłoża,-Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem-podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,-skropienie warstw konstrukcyjnych – połączenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego i bitumicznej warstwy wiążącej.Nawierzchnie:- nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca 4cm,-nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna 4cm 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje: Roboty przygotowawcze:-odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych,Roboty ziemne:-wykopy,-umocnienie poboczy gruntowych prawa i lewa strona drogi mieszanką mineralno-kamienną.Podbudowy:-korytowanie, profilowanie, zagęszczenie podłoża,-Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem-podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,-skropienie warstw konstrukcyjnych – połączenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego i bitumicznej warstwy wiążącej.Nawierzchnie:- nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca 4cm,-nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna 4cm 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 3 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia -Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) z odkryciem krawędzi istniejącej jezdni i wywozem gruntu z oczyszczenia wraz z utylizacją-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym-Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm -Uzupełnienie poboczy mieszanką kamienną 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. • Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie dróg • Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:Kierownik Budowy – doświadczenie zawodowe(*1) co najmniej 2 lata, uprawnienia budowlane(*2) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów; kierowanie jako kierownik budowy co najmniej jedną budową; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: Część 1 – Przebudowa ul. Sportowej w miejscowości Kostomłoty – 8 000,00Część 2 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ramułtowice – 3 500,00Część 3 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sobkowice – 1 700,00 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 10:00 8.2.) Miejsce składania ofert: Miniportal 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 10:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-17
|