Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
BIP - Gmina Kostomłoty
Bip - Strona główna

Urząd Gminy

Konsultacje społeczne

Organy

Prawo lokalne

Podatki i opłaty »

Uchwały Rady »

Zarządzenia Wójta »

Budżet »

Sprawozdania finansowe

Zamówienia publiczne »

Archiwum przetargi »

Plan postępowań o udzielenie zamówień

Organizacje pozarządowe »

Wolne stanowisko pracy

Opinie RIO/KONTROLE

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostomłoty

Plany miejscowe

Dziennik Ustaw

Monitor Polski

Dziennik Urzędowy WD

Ewidencja działalności gospodarczej

Akty prawa miejscowego

Rejestr działalności regulowanej - odbiór odpadów

Działalność lobbingowa

Petycje

Opieka nad dziećmi do lat 3

Dostępność

Koordynator ds. dostępności

RADA SENIORÓW

Ochrona danych osobowych

Cyberbezpieczeństwo

Efektywność energetyczna Gminy

Standardy Ochrony Małoletnich

Rejestr Instytucji Kultury

walidacja css walidacja html

ARCHIWUM PRZETARGI 2007-2010: Kompleksowa kanalizacja sanitarna gminy Kostomłoty, miejscowości: Chmielów, Siemidrożyce, Wilków Średzki, Wnorów wraz z rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków w Piotrowicach

 

Kostomłoty: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wnorów i Wilków Średzki w ramach projektu: Kompleksowa kanalizacja sanitarna gminy Kostomłoty, miejscowości: Chmielów, Siemidrożyce, Wilków Średzki, Wnorów wraz z rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków w Piotrowicach.
Numer ogłoszenia: 236829 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kostomłoty , ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty,
woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283, faks 071 3170283 w.28.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kostomloty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wnorów i Wilków Średzki w ramach projektu: Kompleksowa kanalizacja sanitarna gminy Kostomłoty, miejscowości: Chmielów, Siemidrożyce, Wilków Średzki, Wnorów wraz z rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków w Piotrowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wnorów oraz Wilków Średzki. Ogólny opis przedmiotu zamówienia (długości podane orientacyjnie w granicach błędu systematycznego): 1) W związku z realizacją zadania w 2010 r. we Wnorowie planuje się wybudować kanalizację grawitacyjną fi 200 PVC o długości 732 mb, rurociąg tłoczny PEHD fi 90 o długości 4 mb, przyłącza kanalizacyjne o długości 215 mb, 1 przepompownie oraz przyłącza energetyczne do pompowni. W ramach inwestycji wybudowane zostaną kanały grawitacyjne, przepompownia oraz rurociągi ciśnieniowe. Sieć uzbrojona będzie w betonowe rewizyjne studnie z elementów prefabrykowanych oraz w prefabrykowane inspekcyjne studnie z tworzyw sztucznych. Projektowana sieć kanalizacyjna z uwagi na ukształtowanie terenu, we wsi Wnorów dzieli się na jedną zlewnię. Ścieki socjalno-bytowe z całej wsi będą kanałami grawitacyjnymi Dn 200 mm i Dn 160 mm odprowadzane do przepompowni. Teren pompowni zostanie utwardzony kostką granitową na podbudowie betonowej, ogrodzony siatką stalową. Pompownia wyposażona będzie w układ sprężarkowy i szafę energetyczną wyposażona w układ pomiarowo-sterowniczy. 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilków Średzki W ramach zadania w 2011 r. w Wilkowie Średzkim planuje się wybudować kanalizację grawitacyjną: fi 200 PVC o długości 1668 mb, fi 160 PVC o długości 224 mb, rurociąg tłoczny PEHD fi 90 o długości 263 mb, przyłącza kanalizacyjne 1405 mb, 1 przepompownię oraz przyłącze energetyczne do pompowni. Zadanie obejmuje budowę sieci kanałów o grawitacyjnych, przepompowni i rurociągów ciśnieniowych. Sieć kanalizacji grawitacyjnej uzbrojona będzie w betonowe rewizyjne studnie fi 600-1000 mm z elementów prefabrykowanych oraz na przykanalikach prefabrykowane inspekcyjne studnie z tworzyw sztucznych o fi 400 mm. Na studniach kanalizacyjnych przewiduje się włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym. Przepompownia będzie zlokalizowana w centralnej części wsi Wilków Średzki. Ścieki z całej wsi będą doprowadzane do niej kanałami grawitacyjnymi Dn 200 mm i Dn160 mm. Teren pompowni zostanie utwardzony kostką granitową oraz ogrodzony siatką stalową. Pompownia wyposażona będzie w układ sprężarkowy i szafę energetyczną wraz z układem pomiarowo-sterowniczy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium
wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w
wysokości 100 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)
gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego w SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: A. Z postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując
zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym
orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców,
w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem
wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym
postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację
majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera
lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu
lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku
mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki
komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie
skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka
organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunku: a) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. B. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej 3 (trzy) roboty budowlane o wartości każdej nie mniej niż 1 000 000 PLN polegające na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości każdej nie mniejszej z nich niż 2 km. 2) dysponuje osobą mogącą wykonywać, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie budową i doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma budowowami sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej - o wartości każdej co najmniej 1 000 000 zł - jako kierownik budowy lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mogących wykonywać, zgodnie z ustawą Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie budową i doświadczenie przy kierowaniu co najmniej 2 (dwoma) budowami sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej - o wartości każdej co najmniej 1 000 000 zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli: 1) w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnął obroty większe niż 3 000 000 PLN; 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie kurs średni NBP z dnia 9 grudnia 2009 roku, według którego dokona przeliczenia danych finansowych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (określone w pkt 1-3) będzie mniejsza niż 5, to wynikiem oceny będzie zaproszenie przez Zamawiającego wszystkich Wykonawców, którzy złożyli wnioski i spełniają minimalny poziom wymaganych standardów określonych warunkami udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (określone w pkt 1-3) będzie wyższa niż 5 (pięć), to Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków według poniższej zasady: 1) za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN i długości nie mniejszej niż 2 km
Wykonawca otrzyma jeden punkt - znaczenie (waga) - 60%; 2) za sumaryczne posiadanie środków finansowych i zdolności kredytowej powyżej 1 000 000 PLN (sześć milionów złotych) Wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każdy rozpoczęte 500 000 złotych powyżej 1 000 000 PLN - znaczenie (waga) - 40%. 7. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (określone w pkt 1-3) będzie wyższa niż 5 (pięć) i jednocześnie, jeżeli Wykonawcy uzyskają tą sama ilość punktów, to o miejscu decyduje ilość punktów za posiadanie środków finansowych i zdolności kredytowej..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (data zamieszczenia ogłoszenia - 9 grudnia 2009 roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Inwestorskie Janusz Rybka; ul Podwale 17b/1a; 50-043 Wrocław..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska( Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne). Działanie 4.2 Infrastruktura wodno-ściekowa. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Pan Krzysztof Błachut (tel. 607 275 146). Ogłoszenie o zamówieniu zostaje zamieszczone na stronie internetowej
http://www.zamowienia.com/organizowane_postepowania..