Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
BIP - Gmina Kostomłoty
Bip - Strona główna

Urząd Gminy

Konsultacje społeczne

Organy

Prawo lokalne

Podatki i opłaty »

Uchwały Rady »

Zarządzenia Wójta »

Budżet »

Sprawozdania finansowe

Zamówienia publiczne »

Archiwum przetargi »

Plan postępowań o udzielenie zamówień

Organizacje pozarządowe »

Wolne stanowisko pracy

Opinie RIO/KONTROLE

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostomłoty

Plany miejscowe

Dziennik Ustaw

Monitor Polski

Dziennik Urzędowy WD

Ewidencja działalności gospodarczej

Akty prawa miejscowego

Rejestr działalności regulowanej - odbiór odpadów

Działalność lobbingowa

Petycje

Opieka nad dziećmi do lat 3

Dostępność

Koordynator ds. dostępności

RADA SENIORÓW

Ochrona danych osobowych

Cyberbezpieczeństwo

Efektywność energetyczna Gminy

Standardy Ochrony Małoletnich

Rejestr Instytucji Kultury

walidacja css walidacja html

Uchwały Rady Gminy 2008 rok: UCHWAŁA NR XXVIII/130/08 - usuwanie odpadów komunalnych

UCHWAŁA NR XXVIII/130/08
Rady Gminy Kostomłoty
z dnia 25 listopada 2008r.

w sprawie zmiany uchwały nr XXV/142/97 Rady Gminy w Kostomłotach
z dnia 21 lutego 1997r. w sprawie
opłat za usługi w zakresie usuwania odpadów komunalnych.

    Na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. Nr 142 z 2001r., poz.1591 z późniejszymi zmianami) oraz art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535), Rada Gminy Kostomłoty uchwala co następuje:

§ 1

Zmienia się uchwałę nr XXV/142/97 Rady Gminy w Kostomłotach z dnia 21 lutego 1997r. w sprawie opłat za usługi w zakresie usuwania odpadów komunalnych w  sposób następujący:

1). § 3 otrzymuje brzmienie:

„§3. Górną wysokość miesięcznej opłaty za wywóz i unieszkodliwianie odpadów ustala się na 5,30 zł+7% VAT od 1 osoby.”.

2). § 8 otrzymuje brzmienie:

„§8. Górną stawkę opłat, o których mowa w §7 ustala się na 60,00 zł za 1m³ +7% VAT objętości odpadów.”.

3). § 12 otrzymuje brzmienie:

„§12. Górną wysokość opłaty za usuwanie i unieszkodliwianie nieczystości płynnych ustala się na 10,85 zł+7% VAT  za 1m3”.


§ 2

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w
Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

 

Przewodnicząca
Rady Gminy
JANINA GAWLIK