Urząd Gminy Kostomłoty: Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kostomłoty, krajowy numer identyfikacyjny 53385400000000, ul. ul. Ślężna 2 , 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 170 283, e-mail gmina@kostomloty.pl, faks 071 3170283 w.28.
Adres strony internetowej (URL): WWW.KOSTOMLOTY.PL Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
bip.kostomloty.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie
adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: pisemnie Adres: ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku Numer referencyjny: PIFZ.271.21.2020 PW Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty oraz pielęgniarki w Dziennym Domu Senior + w Osieku dla 20 uczestników. 1.1 Muzykoterapeuta 1 godzina w miesiącu. Świadczenie usług w formie zajęć z muzykoterapii, realizowanych przez 1 muzykoterapeutę. Usługi realizowane w formie zajęć z muzykoterapii będą polegały na: przywracaniu zdrowia i poprawie funkcjonowania emocjonalnego, fizycznego i umysłowego z zastosowaniem muzyki i jej elementów. Spełnianie wymogów pracy na stanowisku muzykoterapeuty. Zajęcia będą polegały na nauce gry na instrumentach, w których posiadaniu jest Zamawiający. 1.2 Dietetyk 2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: prowadzenie profilaktyki z zakresu zdrowego odżywiania, porady w przygotowywaniu zdrowych posiłków, zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych w celu poprawy stanu zdrowia, wyglądu i samopoczucia szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej wspomagać proces leczenia różnych chorób poprzez dobór odpowiednio zbilansowanej diety stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego, prowadzenie stosownej dokumentacji pracy inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.3 Kucharz 3 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie potraw czy posiłków, wsparcie w wykonywaniu posiłków do potrzeb osoby z określonymi schorzeniami, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.4 Radca Prawny 1 godzina w miesiącu Spełnianie wymogów pracy na stanowisku prawnika zgodnie z przepisami prawa t. j. ustawy o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 75), które określa kwalifikacje radcy prawnego Obowiązki polegające na m.in.: Udzielanie porad prawnych beneficjentom Dziennego Domu Senior+, Udzielanie konsultacji prawnych, Pomoc w rozwiązywaniu problemów beneficjentów w sprawach trudnych, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.5 Psycholog 1 godzina w miesiącu Obowiązki polegające na: udzielaniu pomocy psychologicznej. 1.6 Fizjoterapeuta 30 godzin miesięcznie Przez przeprowadzenie usługi Zamawiający rozumie: przeprowadzenie wywiadu w Dziennym Domu Opieki Senior + (osoby niesamodzielne, głównie starsze i niepełnosprawne – 20 osób), opracowanie indywidualnego planu świadczenia usług z uwzględnieniem potrzeb życiowych i zdrowotnych dla każdego uczestnika, opracowanie koncepcji zaktywizowania w celu niezależnego funkcjonowania w środowisku lokalnym, nadzór i modyfikację planu aktywizacyjnego, ewaluację, indywidualne wsparcie uczestników projektu, współpraca z pozostałymi członkami zespołu – psychologiem. Realizacja usługi obejmie pracę w Zespole oraz indywidualne a) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii miejscowej min. • ćwiczenia bierne • ćwiczenia czynno-bierne • ćwiczenia samowspomagane • ćwiczenia czynne w odciążeniu • ćwiczenia czynne wolne • ćwiczenia czynne oporowe • ćwiczenia prowadzone • ćwiczenia redresyjne • wyciągi redresyjne • ćwiczenia synergistyczne • ćwiczenia oddechowe • ćwiczenia relaksacyjne • ćwiczenia w czynnościach samoobsługi • ćwiczenia w pionizacji i nauce chodzenia b) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii ogólnousprawniającej: • indywidualne • grupowe c) Stosowanie metod kinezyterapeutyczne m. in: • Metoda Mc Kenzie • Metoda NDT Bobath • Metoda PNF d) Wykonywanie masażu e) Plastrowanie dynamiczne ( Kinesiology Taping) f) Prowadzenie zabiegów z zakresu terapii manualnej g) Przeprowadzanie testów funkcjonalnych h) Wykonywanie testów mięśniowych w skali Lovetta i) Sumienne realizowanie ustalonego programu rehabilitacji oraz współpraca z zespołem interdyscyplinarnym j) Dodatkowe zadania wynikające z sytuacji szczególnych konkretyzowane przez osobę działającą w imieniu Zamawiającego 1.7 Pielęgniarka 22 godziny miesięcznie Obowiązki na stanowisku: Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia podopiecznych domu seniora, Wykonywanie opatrunków w miarę potrzeb, Sprawdzanie wyposażenia apteczki, Pomiar temperatury ciała, tętna, ciśnienia tętniczego, Udzielenie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia, Sporządzanie stosownej dokumentacji pracy, Prowadzenie profilaktyki z zakresu odżywiania i przyjmowania leków, stała współpraca z opiekunami, kadrą i jeżeli zachodzi potrzeba w rodziną podopiecznego 1.8 Cukiernik 2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie deserów ( ciasta i inne) wsparcie w wykonywaniu deserów, nauka dbanie o odpowiednią jakość surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków i innych wyrobów cukierniczych inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. Osoby świadczące powyższe usługi cechować winna empatia, wrażliwość na drugiego człowieka, chęć przebywania z osobami starszymi, niepełnosprawnymi. II.5) Główny kod CPV: 98300000-6 Dodatkowe kody CPV: II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIAOkreślenie warunków: Część 1 – świadczenie usług w zakresie muzykoterapii Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty Część 2 – Usługi w zakresie dietetyki Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: kwalifikacje w zakresie dietetyki Część 3 – świadczenie usług kucharskich Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: kwalifikacje w zakresie zawodu kucharza Część 4 – świadczenie usług prawnych Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: wykształcenie wyższe - kwalifikacje radcy prawnego zgodnie z ustawa o radcach prawnych Część 5 – świadczenie usług psychologicznych Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 2) zdolności technicznej lub zawodowej: wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, (wpis na listę Regionalnej Izby Psychologów) Część 6 – świadczenie usług Fizjoterapeutycznych Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeuty Część 7- świadczenie usług pielęgniarskich Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego lub, ukończyła kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego lub, posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa. Część 8 – świadczenie usług cukierniczych Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: kwalifikacje w zakresie zawodu cukiernika Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Część 6 – świadczenie usług Fizjoterapeutycznych Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 2) Zdolność finansowa lub ekonomiczna Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w której okres objęcia ochroną obejmować będzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna być nie niższa niż połowa równowartości zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia Część 5 – świadczenie usług psychologicznych 2) Zdolność finansowa lub ekonomiczna Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w której okres objęcia ochroną obejmować będzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna być nie niższa niż połowa równowartości zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIIII.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie 7. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności finansowej lub ekonomicznej (części 4,5,6) wykonawca składa, na żądanie zamawiającego, następujące dokumenty: Kopię polisy ubezpieczeniowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZPIX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. (części 1,2,3,4,5,6,7,8) 1. Do oferty wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zakres oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ, 2) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO, 2. Informacje zawarte w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wzory oświadczeń wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowią załącznik do SIWZ. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca składa, na żądanie zamawiającego, następujące dokumenty: (części 1,2,3,4,5,6,7,8) Część 1 – świadczenie usług w zakresie muzykoterapii potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty Część 2 – Usługi w zakresie dietetyki potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu dietetyka Część 3 – świadczenie usług kucharskich potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu kucharza Część 4 – świadczenie usług prawnych potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu radcy prawnego Część 5 – świadczenie usług psychologicznych potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu psychologa Część 6 – świadczenie usług Fizjoterapeutycznych potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu fizjoterapeuty Część 7- świadczenie usług pielęgniarskich potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu pielęgniarki Część 8 – świadczenie usług cukierniczych potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty 7. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności finansowej lub ekonomicznej (części 4,5,6) wykonawca składa, na żądanie zamawiającego, następujące dokumenty: Kopię polisy ubezpieczeniowej. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Czas trwania:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: , godzina: , Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-0, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55300000-3, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85141220-7, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85142100-7, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55300000-3, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2020-12-31 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||