Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
BIP - Gmina Kostomłoty
Bip - Strona główna

Urząd Gminy

Konsultacje społeczne

Organy

Prawo lokalne

Podatki i opłaty »

Uchwały Rady »

Zarządzenia Wójta »

Budżet »

Sprawozdania finansowe

Zamówienia publiczne »

Archiwum przetargi »

Plan postępowań o udzielenie zamówień

Organizacje pozarządowe »

Wolne stanowisko pracy

Opinie RIO/KONTROLE

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostomłoty

Plany miejscowe

Dziennik Ustaw

Monitor Polski

Dziennik Urzędowy WD

Ewidencja działalności gospodarczej

Akty prawa miejscowego

Rejestr działalności regulowanej - odbiór odpadów

Działalność lobbingowa

Petycje

Opieka nad dziećmi do lat 3

Dostępność

Koordynator ds. dostępności

RADA SENIORÓW

Ochrona danych osobowych

Cyberbezpieczeństwo

Efektywność energetyczna Gminy

Standardy Ochrony Małoletnich

Rejestr Instytucji Kultury

walidacja css walidacja html

Uchwały Rady Gminy 2007: Uchwała nr VI/27/07 w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego w celu współdziałania gmin w zakresie zagospodarowania wysegregowanych odpadów komunalnych.

UCHWAŁA Nr VI/27/07
Rady Gminy Kostomłoty
z dnia 23 lutego 2007r.

w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego w celu współdziałania gmin w zakresie
zagospodarowania wysegregowanych odpadów komunalnych.

           Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 12 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) Rada Gminy Kostomłoty uchwala co następuje:

§ 1

1. Wyraża się zgodę na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy gminami: Gminą Jaworzyna Śląska, Gminą Strzegom, Gminą Świebodzice, Gminą Udanin, Gminą Żarów, Gminą Dobromierz, Gminą Stare Bogaczowice, Gminą Czarny Bór, a Gminą Kostomłoty w celu współdziałania gmin w zakresie zagospodarowania wysegregowanych odpadów komunalnych.
2. Gminy wymienione w ust. 1 powierzają Gminie Strzegom zadania w zakresie przyjmowania od tych gmin wysegregowanych odpadów komunalnych, magazynowania, sortowania wtórnego, prasowania i ich sprzedaży.

§ 2

Szczegółowe zasady współdziałania gmin określi porozumienie zawarte pomiędzy gminami wymienionymi w § 1 ust. 1.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.