Kostomłoty: Budowa ( rozbudowa ) boiska wielofunkcyjnego z elementami małej architektury, parkingiem i oświetleniem w miejscowości Kostomłoty realizowana w ramach projektu Nowoczesne boiska wielofunkcyjne i pracownia cyfrowa w szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kostomłotach Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kostomłoty , ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283, faks 071 3170283 w.28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ( rozbudowa ) boiska wielofunkcyjnego z elementami małej architektury, parkingiem i oświetleniem w miejscowości Kostomłoty realizowana w ramach projektu Nowoczesne boiska wielofunkcyjne i pracownia cyfrowa w szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kostomłotach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Podstawowej i Gimnazjalnej w Kostomłotach na działkach nr 216-4 216-5, 216-6, 216-7, obręb Kostomłoty, gmina Kostomłoty. Inwestycja obejmuje: - Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych na działce nr 216-5 o powierzchni 1086,5m2; - Demontaż dwóch istniejących stojaków i tablic do koszykówki; - Rozbiórkę fragmentu ogrodzenia na odcinku 26,7m; - Budowę boiska szkolnego wraz z odwodnieniem; - Budowa piłkochwytów oraz sprzętów sportowych; - Montaż obiektów małej architektury- zestawu do ćwiczeń; - Wykonanie instalacji oświetlenia boiska i monitoringu; - Budowa parkingu z poszerzeniem dojazdu do planowanego parkingu; -Ukształtowanie i zagospodarowanie terenu w bezpośrednim otoczeniu projektowanych obiektów.. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.27.20-8, 45.21.22.21-1, 45.21.22.21-4, 45.31.61.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustalono na kwotę: 13 000,00 zł III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Istotna zmiana postanowień niniejszej umowy może być wprowadzona przez strony i może dotyczyć: a) terminu wykonania robót wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - gdy zmiana spowodowana jest okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. konieczność zmiany terminu przekazania terenu budowy lub okoliczności, które ujawniły się bądź powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, utrudniające bądź uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, np. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury itp.; b) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany (ograniczenie zakresu sieci, rezygnacja z budowy odcinka sieci , wprowadzenie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie), w szczególności wraz z ewentualnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, - gdy okoliczności, które ujawniły się bądź powstały albo uzyskano o nich informacje w trakcie realizacji przedmiotu umowy, wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, np. konieczność zmiany dokumentacji projektowej, warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, techniczne, kolizje z sieciami infrastruktury bądź innymi obiektami lub urządzeniami itp.; - gdy nastąpi cofnięcie zgody na wykonanie robót budowlanych przez któregokolwiek z właścicieli nieruchomości, przez które przebiegają trasy obiektów liniowych (w szczególności gdy dojdzie do zmiany osoby właściciela lub współwłaściciela np. w drodze dziedziczenia) bądź niemożliwe będzie wykonanie takich robót na nieruchomości (w szczególności z przyczyn technicznych lub gdy nie będzie możliwe ustalenie aktualnego właściciela lub współwłaściciela nieruchomości bądź jego miejsca pobytu); c) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpi nadzwyczajna zmiana stosunków lub siła wyższa; d) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpi zmiana przepisów, które mają zastosowanie do niniejszej umowy; e) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpią zmiany organizacyjne stron, np. zmiana osób wskazanych w § 10 niniejszej umowy, zmiana adresów stron. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl w zakładce SIWZ IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kostomłoty ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty pok 2 sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
| |||||||||||